Sule - Senyumlah Ibu





Sule - Senyumlah Ibu


Selagi ada ku sia-siakan
Pengorbananmu ku sepelekan
Kasih sayang yang tulus
Ku anggap angin lalu

Kini engkau telah pergi jauh
Tak mungkin lagi untuk kembali
Hanyalah pusaramu oh ibu

Tiada lagi tempat mengadu
Tiada lagi kasih sayangmu
Aku yang berlumur dosa merindukanmu

Rasa sesal yang begitu dalam
Sungguh menyiksa batin ini
Bagaimanakah ku dapat menebus kesalahanku

Di pusaramu aku bersimpuh
Memohon ampunan dosaku
Senyumlah ibu untukku walau dalam mimpi

Kini engkau telah pergi jauh
Tak mungkin lagi untuk kembali
Hanyalah pusaramu oh ibu

Tiada lagi tempat mengadu
Tiada lagi kasih sayangmu
Aku yang berlumur dosa merindukanmu

Rasa sesal yang begitu dalam
Sungguh menyiksa batin ini
Bagaimanakah ku dapat menebus kesalahanku

Di pusaramu aku bersimpuh
Memohon ampunan dosaku
Senyumlah ibu untukku walau dalam mimpi

Rasa sesal yang begitu dalam
Sungguh menyiksa batin ini
Bagaimanakah ku dapat menebus kesalahanku

Di pusaramu aku bersimpuh
Memohon ampunan dosaku
Senyumlah ibu untukku walau dalam mimpi

Senyumlah ibu untukku walau dalam mimpi